11 Ağustos 2016 Perşembe

ATV 'Kahvaltı Haberleri' sunucusu Melih Altınok kovuldu mu?

ATV ekranlarında 'Kahvaltı Haberleri' adlı programın sunuculuğunu yapan Sabah gazetesi yazarı Melih Altınok'un kovulduğu iddiası gündeme geldi. Daha önce Gün Ortası Haber Bülteni'ni sunan Nihan Günay 'Kahvaltı Haberleri' programının yeni sunucusu oldu.


Kovulduğu iddialarının çıkması üzerine sosyal medya hesabı Twitter'dan açıklama yapan Altınok; 'Fethullahçıların ve darbeci eskilerin hevesi kursağında kalacak ama yeni sezonda yeni bir projeyle Yine ATV'deyim:)' dedi.

ATV'nin resmi web sitesinde de 'Kahvaltı Haberleri' değişikliği şu şekilde tanıtıldı:

Konuyla ilgili Gazeteciler.com'a bilgi veren Altınok; 'Bırakmayı ben kendim istedim. Yeni bir şeyler yapmak istiyorum, bir projemiz var ona yoğunlaşıyorum' dedi.
Altınok yeni projesini de şöyle açıkladı:

'Gece Haberleri benzeri bir program ama sadece haber bülteni olmayacak. Tıpkı Kahvaltı Haberleri gibi bir program olacak, ama gece yayımlanacak. Yeni sezonda ekranda olacağım yani. Dizilerden sonra yayımlanacak bir haber programı... Şu an saati ve yayın kuşağı ile ilgili çalşıyoruz... Ama daha fazla da ayrıntı vermeyeyim...'


(mynet.com.tr)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder