25 Ocak 2015 Pazar

Show Tv Bu Tarz Benim'de Çağla Yıldırım elendi

Show Tv'de 24 Ocak Cumartesi gecesi yayınlanan Bu Tarz Benim Eleme Gecesi sürprizlere sahne oldu. Bülent Ersoy ve Serdar Ortaç'ın konuk olduğu eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim Çağla Yıldırım oldu..



Ekranların en çok izlenen yarışması Bu Tarz Benim, muhteşem jürisi ve birbirinden iddialı 13 yarışmacısıyla hafta içi her gün Show TV’de izleyicilerle buluşuyor. Yayınlandığı ilk günden itibaren fenomen olan Bu Tarz Benim’in izleyicileri büyüleyecek Eleme Gecesi ise, Cumartesi akşamına damgasını vurdu.

DİVA BÜLENT ERSOY ELEME GECESİ’NE DAMGASINI VURDU !

Sunuculuğunu Ebru Akel'in üstlendiği programın jüri kadrosunda;  Moda Tasarımcısı Cemil İpekçi, Moda Yazarı Sibel Arna, Stil Danışmanı Umut Eker ve Manken Chloe Loughnan Ortaç yer alıyor. Programın muhteşem final gecelerinde, Sanat Müziğinin Divası Bülent Ersoy da jüri koltuğunda oturacak.

SERDAR ORTAÇ, KONUK JÜRİ KOLTUĞUNDA 

Bu Tarz Benim Eleme Gecesi’nde bu hafta; birbirinden muhteşem şarkılarıyla Serdar Ortaç konuk jüri olarak izleyicilerin karşısına geçti. Yarışmacılar, Türkiye’nin en zorlu jüri üyelerinden geçer not almak için kıyasıya yarıştılar.

BU HAFTANIN KONSEPTİ: “EUROVİZYONDA TÜRKİYE”

Yarışmacılar bu hafta, “Eurovizyonda Türkiye” konseptiyle, birbirinden unutulmaz performansları canlandırarak jüriden geçer not almaya çalıştılar.

Birbirinden ilginç gösteriler ve en güzel şarkıların yer alacağı bu renkli gecenin sonunda, Bu Tarz Benim’e veda eden isim Çağla Yıldırım oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder