30 Ocak 2019 Çarşamba

Survivor 2019 yarışmacıları belli oldu

Heyecanla beklenen Survivor Türkiye-Yunanistan için geri sayım devam ediyor. 2 Şubat 2019'da başlayacak Survivor öncesi Türkiye ve Yunanistan takımlarının karşılaşacağı serüvende yer alacak 12 isim belli oldu. İşte Survivor Türkiye-Yunanistan yarışmasında yarışacak 12 Türk ve 12 Yunan yarışmacı...

Survivor Türkiye - Yunanistan için son 6 gün. Acun Ilıcalı'nın "İlk adımı ben attım" dediği Survivor adasında hazırlıklar son sürat devam ediyor. Yarışmaya katılacak 12 isim kesinleşti. Hakan Kanık, Seda Ocak, Sude Burcu, Yusuf Karakaya, Bora Edin, Ecem Onaran, Hikmet Tuğsuz, Kader Karakaya, Atakan Işıktutan, Melisa Emirbayer, Büşra Yalçın ve Okay Köksal Survivor 2019 Türkiye ekibinde yer alacak. Yunanistan ekibinde de yarışacak 6 kadın ve 6 erkek yarışmacı belli oldu.

1- Survivor 2019 yarışmacısı Hakan Kanık
Survivor 2019 ilk yarışmacısı Hakan Kanık olmuştu. 19 yaşında olah ve MasterChef Türkiye’den tanıdığınız Hakan Kanık yarışmaya İstanbul'dan katılıyor. Peki ama Survivor Türkiye-Yunanistan'a katılacağı kesinleşen ilk isim olan Hakan Kanık, zorlu mücadeleye nasıl hazırlanıyor?

ÇİFT ANTREMAN

Günde çitf antreman yapıyorum, beslenmeler ayrı. Heftada üç gün parkurlar yapıyoruz. Profesyonel ilerliyoruz. Oyunlarda takımı sırtlarım.

"BENİ KÜÇÜMSEMEYİN"

Kimse beni küçümsemesin yaşımdan dolayı. Her yerde yaşımdan dolayı küçümsemdim. MasterChef'te de oldu ama Survivor'da buna asla izin vermeyeceğim. Yaşımın verdiği atiklik ve güçle takımımı sırtlayacağım.

İlk yarışmacı olmanın heyecanı başka oluyor mu?
Heyecan ve gurur verici. Milli bir mücadeleye gidiyoruz. Milli mücadelinin ilk yarışmacısı olmak çok onur veriyor bana. Onur verdiği kadar stres veriyor. Oylamalarda diğer adaylardan çok büyük bir farkla öndeyim. Hayranlarıma çok teşekkür ediyorum.

Eski Survivor yarışmacıları hakkında
Ogeday ve Adem'i örnek alıyorum. Ogeday parkurlarda çok iyiydi, karakter olarak da çok iyidi. Adem her türlü haksızlığın tam karşısında duruyordu. Parkurlarda da çok iyiydi. Ben de kendime yakın görüyorum. O strateji ile gideceğim.

2- Survivor 2019 yarışmacısı Seda Ocak
Survivor 2019'ün resmi olarak açıklanan ikinci yarışmacısı Seda Ocak oldu. Bursalı olan Seda Ocak, 34 yaşında eski milli atlet. Atletizm antrenörlüğü yapıyor. Parkurda kendisine çok güvenen Seda, “Korkum yok, hırsıma güveniyorum" sloganı ile dikkat çekiyor.

Seda Ocak yarışmaya nasıl hazırlanıyor?
Günde iki antreman yaptık. Bazen havuzla beraber 3 antremana çıkardık. Bunun yanı sıra atış çalıştk. Zorlandık ve değdi. Parkurlarda gözümün kara olmasının işe yaracağını düşünüyorum. Korkum yoktur canım da tatlı değildir. Hırsıma güvenirim.

3- Survivor 2019 yarışmacısı Kader Karakaya
Kader Karakaya, 22 yaşında Bursalı. Fenerbahçe'de futbol eğitmenliği yapıyor.

4- Survivor 2019 yarışmacısı Melisa Emirbayer
Melisa Emirbayer, 23 yaşında İzmir'de yaşıyor. 7 yaşından beri yüzme sporuyla ilgileniyor, Milli Takıma hizmet veriyor.

5-Survivor 2019 yarışmacısı Ecem Onaran
Ecem Onaran, 29 yaşında İzmir'den katılıyor. spor eğitmeni

6- Survivor 2019 yarışmacısı Hikmet Tuğsuz
Hikmet Tuğsuz, 32 yaşında Antalyalı. Güreş antrenörlüğü yapıyor.

7-Survivor 2019 yarışmacısı Atakan Işıktutan
Atakan Işıktutan, 24 yaşında Rizeli. Crossfit atlet.

8-Survivor 2019 yarışmacısı Büşra Yalçın
Büşra Yalçın, 21 yaşında Tokatlı. İstanbul'da yaşıyor, Çanakkale 18 Mart Üniversitesi'nde okuyor. Profesyonel voleybolcu.

9- Survivor 2019 yarışmacısı Sude Burcu
Sude Burcu, 22 yaşında İzmirli. Milli tekvandocu. Son iki yılın Türkiye şampiyonu.

10-Survivor 2019 yarışmacısı Okay Köksal
Okay Köksal, 31 yaşında Artvinli. Milli güreşçi

11- Survivor 2019 yarışmacısı Bora Edin
Bora Edin, 34 yaşında, İstanbullu. Crossfit eğitmeni

12- Survivor 2019 yarışmacısı Yusuf Karakaya
Yusuf Karakaya, 24 yaşında Elazığ doğumlu. Profesyonel Kickboks-Muay Thai

SURVİVOR 2019 YUNANİSTAN TAKIMI
Survivor Türkiye-Yunanistan yarışmasında Yunanistan takımında yer alacak 12 isim de belli oldu.

6 kadın ve 6 erkek yarışmacı Yunanistan takımında yer alıyor.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder