23 Ekim 2014 Perşembe

Bahçıvan Zülfü’den uyuşturucuya savaş

‘Kurtlar Vadisi’ dizisinde Abdülhey rolüyle hafızalara kazınan Kenan Çoban, yeni dizisi ‘Beyaz Karanfil’deki bahçıvan Zülfü karakteriyle uyuşturucuyla mücadele ediyor.



Kenan Çoban, Ali Sürmeli ve Hakan Boyav’ın başrollerini paylaştığı, kadrosunda Fatih Dönmez, Günay Musayeva, Okan Turan ve Veda Yurtsever İpek gibi oyuncuların yer aldığı ‘Beyaz Karanfil’ son dönemde, Türkiye gündeminde çok sık yer alan uyuşturucu ve uyuşturucuyla mücadelenin hikâyesini ekrana taşıyor.

‘Zülfü için çok çalıştım’
Dizide eşine ve engelli çocuğuna bakmak için bahçıvanlık yapan ‘Zülfü’ karakterini canlandıran Kenan Çoban, “Dizimizde, gençlerimizi ölüme sürükleyen uyuşturucu meselesinin kapıları ardına kadar açılıyor. O yüzden bu anlamda kendimi bu misyonun bir parçası olarak görüyorum ve heyecanlanıyorum” dedi.‘Kurtlar Vadisi’ dizisinde ‘Abdülhey’ rolüyle hafızalara kazınan Çoban, rolü için çok çalıştığını belirterek şunları söyledi:
“Zülfü’nün ‘Abdülhey’ açısından hiçbir devamlılığı yok. Çünkü tamamen farklı karakterler. ‘Abdülhey’, devlet tarafından yetiştirilmiş, ailesi olmayan, vatanı, milleti için mücadele eden bir karakterdi.
‘Zülfü’ ise ailesi için yaşayan, sıradan sade bir bahçıvan. Bu bir yolculuk, bu yolda sürekli kendimi geliştirmek için çok çalışıyorum. 12 yıl bir karakteri canlandırdım ama ‘Zülfü’ için de çok çalıştım. Uzun bir süre Erdem Ergüney’den ders aldım. Bu benim ikinci rolüm ama seyirci tamamen bambaşka bir karakter görecek” diye konuştu. Dizi ilk bölümüyle yarın akşam ATV’de ekrana gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder