23 Ocak 2016 Cumartesi

Kiralık Aşk'ta büyük sürpriz

Her Cuma izleyicisiyle buluşan 'Kiralık Aşk', 30. özel bölümüyle seyirciyi ekran başına kitleyecek. Oyuncuların gençliğinin yayınlanacağı bölümde Ömer karakterine can veren Barış Arduç'un gençliğini, başarılı ve güzel oyuncu Sinem Öztürk'ün kendi gibi oyuncu kardeşi Yiğit Öztürk canlandıracak. Kardeşiyle aynı yaşı oynayan Sinem Öztürk 'çirkin Betty' gençliğiyle ekibi gülme krizine soktu.

Sahneleri zor çektiler...

Sinem Öztürk ''Ben kardeşimden daha çok heyecanlıyım. Bu süreçte hep yanında oldum beraber sete gittik ona tüyolar verdim ve beni şaşırtacak nitelikte oyunculuk sergiledi. Kardeşim ve benim için güzel bir anı ve deneyim oldu. Bu yolda beraberiz. Benim sahnelerimde ekip çok dalga geçti ben de dahil olmak üzere, çok komik bir bölüm oldu çok eğlendik çekimlerde...'' dedi.

Yapımcılığını Ortaks Yapım Melda Perahya Yalçın ve Mehmetcan Yüksel'in üstlendiği, senaryosunu Meriç Acemi'nin yazdığı, yönetmenliğini Barış Yöş'ün yaptığı, ''KİRALIK AŞK'' her Cuma saat 20.00'da Star Tv ekranlarında sevenleriyle buluşuyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder