18 Ocak 2016 Pazartesi

Zuhal Topal’ın sahte nikah memurundan şoke eden itiraflar!

Halis Bozkurt savcılığa suç duyurusunda bulunarak, kendisinin nikah memuru olarak programa çıkmazsa işten atılmakla tehdit edildiğini ve korktuğu için bunu kabul ettiğini söyledi. 

Zuhal Topal’ın sunduğu evlilik programında sahte nikah memuru skandalı yaşanmıştı. Programda evlilik adaylarından Damat adayı Adnan Bey ve Gelin Adayı Nargile Hanım’a nikah kıymak için nikah memuru olarak çıkan Halis Bozkurt’un aslında ulaştırma servisinde çalışan bir şoför olduğu ortaya çıktı.

Yaşanan bu skandalın ardından Bozkurt, programın yapım şirketi Sobe Film Prodüksiyon Hiz. AŞ yöneticisi Zeynep Esra Peker, program çalışanları Aslı Kaprol ve Merve Polat’tan davacı oldu.

Sahte nikah memuru Halis Bozkurt şikayetinde şu ifadeleri kullandı;

20.10.2015 tarihinde “Zuhal Topal’la İzdivaç” isimli evlilik programında tarafıma SOBE FİLM PRODÜKSİYON HİZ. AŞ yöneticisi ZEYNEP ESRA PEKER’İN talimat verdiğini söyleyerek ASLI KAPROL ve MERVE POLAT tarafından nikah memuru kıyafeti verilerek giymem istendi ve nikah memuru gibi davranarak programda yer almam yönünde baskı yapılmıştır. Ben aslında şoför olarak çalışmakta isem de bu programda istenileni yapmamam halinde işten çıkarılmam için iş sahiplerinin aranacağı söylenerek korkutuldum. İşimden olma korkusu ile elbette bunun bir tiyatro oyunu gibi lanse edileceğini düşündüğümden istenileni mecburen yaptım.

İşte Halis Bozkurt’un dava dilekçesi;


İSTANBUL CUMHURİYET BAŞSAVCILIĞI’NA
ŞİKAYET EDEN : Halis Bozkurt
SİKAYET EDİLEN : 1- Aslı Kaprol
2- Merve Polat
3- Sobe Film Produksiyon Hiz. AŞ yöneticisi
Zeynep Esra Peker
Cendere Cad. Huzur Mah. Sarıyer, İstanbul
SUÇ VE TARİHİ : 20.15.2015
AÇIKLAMALAR :
1) 20.10.2015 Tarihinde ” Zuhal Tapol’la İzdivaç” adlı evlenme TV programında tarafıma Sobe Film Produksiyon Hiz. AŞ yöneticisi Zeynep Esra Peker’in emir verdiğini söyleyerek Aslı Kaprol ve Merve Polat tarafından nikah memuru kıyafeti verilerek giymem istenmiş ve nikah memuru benzeri davranarak programda yer almam istikametinde stress yapılmıştır. Ben esasında sürücü olarak çalışmakta isem de bu programda istenileni yapmamam şeklinde işten çıkarılmam için iş sahiplerinin aranacağı homurdanarak korkutuldum.
Söz konusu program kadın ve erkeklerin birbirlerine talip olduğu ve evlenme kararı verenlerin evlendiği bir program olup, bu karara verenlere de seyircilerin önünde şahitler huzurunda ve nikah memuru eşliğinde evlendirilmesi üzerine kuruludur. Ben 20.10.2015 tarihindeki yayında Sobe Film Produksiyon Hiz. AŞ yöneticisi Zeynep Esra Peker’in emir verdiğini söyleyerek Aslı Kaprol ve Merve Polat tarafından bana nikah memuru kıyafeti verilerek bunu giymem ve nikah masasında oturmam istenmiştir. İşimden olma korkusu ile ve tabiki bunun bir tiyatro oyunu benzeri lanse edileceğini düşündüğümden istenileni zorunlu olarak yaptım. Gerçeği ise beni programda görenlerden ve medyada bulunan haberlerden öğrenmiş bulunmaktayım. Bu nedenle beni bu işe zorlayanlardan ve program yapımcılarından ve yetkililerinden şikayetçi olmak zorunluluğu doğmuştur.
2) Ben sonraki günlerde medyada çıkan ve kendisinin fotoğrafımın da bulunduğu haberleri görünce şoka uğradım. Benim gerçek nikah memuru olarak gösterildiğimden hiç mi hiç haberim olmayıp, kolay olmayan bir duruma düşerek mağduriyet yaşamaktayım. Bu nedenle uğrayacağım her şekilde maddi ve manevi tazminat talepleri ve işçilik haklarıyla ilgilenen doğabilecek haklarım için mahkemelere başvuru hakkımı da saklı tutmaktayım.
Benim bilgisizliğimden ve tecrübesizliğimden faydalanılmış, işim bir tehdit unsuru olarak kullanılmış ve bunu yapmam zorunlu tutularak kandırılmış bulunmaktayım. Bunun bir suç olabileceğini dahi düşünmedim. Büyük bir üzüntü ve mağduriyet içerisintabir.
Bir suçlu benzeri fotoğraflarım medyada yer almakta olup, bunun için neden olan ya da olanlardan şikayetçiyim.
Program sonrasında medyada bulunan haberlerde 20.10.2015 tarihinde yayınlanan ” Zuhal Tapol’la İzdivaç” adlı TV programındaki nikah memurunun benzer programda çalışan tarafımın olduğu ve nikah memuru olarak lanse edildiği bulunmaktadır . İşimden olacağım korkusu yaratılarak bunu yapmaya zorlayan alakalıların bu konuda cezalandırılmalarını talep ederim.
Yukarıda açıkladığım üzere ve yapılacak inceleme neticesi Savcılığınızın re’sen gözeteceği hususlardan dolayı; programın yapımcıları olan şüpheli ya da kuşkulular ile ilgilenen soruşturma başlatılarak haklarında gerekli cezanın verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim.15.01.2016
Şikayetçi
Halis Bozkurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder