16 Nisan 2016 Cumartesi

Semih hakkında beklenmedik karar! Survivor'da yeni dönem başladı

Survivor'da adadan Zafer diskalifiye edilirken yeni bir dönem de başlamış oldu. Acun Ilıcalı son yaşanan olayların ardından Semih'in bundan böyle Ünlüler takımında yarışacağını açıkladı.

Zafer'in elenmesinin ardından konseye gelen Semih yaşanan olaylarla ilgili şunları söyledi:

Ben de Zafer tartışmasına daha fazla girmeyeceğim. Arkadaşların arkamdan iyi düşünmediğini biliyorum. Benim hakkımda çok fazla konuşmuş olabilirsiniz. Gönüllüler takımına başarılar diliyorum. Takım vurgusu burada epeyce var. Ben de Ünlüler takımına destek atabildiğim kadar atıcam. Saygı çerçevesinde her şey yolunda gidecek. Gizem ile arkadaşlığımız devam edecek. Konuşabilirsiniz hakkımda. Ama insanlar her şeyi biliyor. Hakkımızda hayırlısı olsun.
Ben adada arkadaşlarla zaten 2 aydır bir kelime konuşmuyorum. Kamusal alan var orada yatıp kalkıyorum. Günüm orada geçiyor. Nedendir bilmiyorum bu kin nefret neden. Söyledikleriniz çok umursadığım şeyler değil. Millet de takdir ediyor.

Semih'in Ünlüler takımına geçmesine Gönüllüler ve Ünlüler takımı ne dedi?

Gizem Memiç: Zafer'e çok üzüldüm. Çok saf ve temiz birisiydi. Semih ile iletişim kuramadık bir türlü. Zafer hala konuşmak anlaşmak istiyordu Semihle. Biz Zafer'i çok uyardık, anlaşamazsın diye ne yazık ki olamadı. Ama Semih'le aynı adada yaşamamak bizim için yeni bir umut ışığı olacak.
Gizem Kerimoğlu: Zafer'e çok üzüldüm. Biraz zor olacak benim için. Semih ile arkadaşlığımız aynı devam edecek. Umarım bir daha böyle bir durum yaşanmaz. Ben yine burada ve dışarıda görüşmeye devam edeceğim.

Nagihan:Hala şoktayım. Semih'in problemli bir arkadaş olduğunu hep duyuyorduk. Şimdi bomba kucağımıza düştü. İnşallah aynı sorunları bizimle yaşamaz. Çok fazla bir şey söyleyemiyorum.
Atakan: Zafer yüreği güzel bir arkadaşımızdı. Düşmemesi gereken bir hataya düştü. Semih'de aramıza hoşgeldi. Herhangi bir çekinge ve korku yok. Kendi takımındaki arkadaşlarına davrandığı gibi bize davranamaz. Bizim için Survivor yeniden başlıyor.

Acun Ilıcalı, Survivor'da bu hafta eleme olmayacağını ve iki haftanın adaylarının haftaya elemeye çıkacağını söyledi.Ünlüler ve Gönüllüler takımı konuşmalarının ardından adalarına döndü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder