6 Ekim 2015 Salı

Kirsten Dunst: Keşke yemek yapabilseydim!

Danimarkalı yönetmen Lars von Trier'ın "Melankoli" filmindeki performansıyla Cannes Film Festivali'nde en iyi kadın oyuncu ödülünü kazanan Amerikalı yıldız Kirsten Dunst, The Guardian gazetesine röportaj verdi.

Yaratıcı insanların sinemadan ziyade televizyonda iş yaptıklarını söyleyen Kristen Dunst, yeni sezonda Fargo dizisinde rol almaya başlayacak.
Fargo'nun başrollerinde Oscarlı aktör Billy Bob Thornton ve Martin Freeman'ın yer alıyor. Dizi daha önce Emmy ve Altın Küre ödülü almıştı.

2008 yılında depresyona girdiğini söyleyen Kirsten Dunst, bir süre sonra Utah'taki rehabilitasyon merkezinde tedavi görmüştü.
Sinema sektörü hakkında kafasını meşgul eden sorular olduğunu belirten oyuncu şunları söyledi:
"O kadar çok film çekiliyor ki... Tabii çoğu vizyona girdikten kısa süre sonra yok olup gidiyor. Sağ kurtulmayı başaran yapımların durumu ise ayrı bir tartışma konusu. Düşünsenize; filmi önce stüdyo elden geçirerek filmin üzerinde oynuyor, daha sonra yapımcılar aynı işlemi yapıyor, ardından da yönetmen son rötuşları yapıp filmi hazır hale getiriyor. Peki şimdi bu kimin filmi oluyor? Televizyona iş yapmak, film çekmekten daha zor. Dizi işinde günde 10 sayfa çekiyorsunuz. Benim Fargo'daki karakterim de çok geveze. Gece yatmadan önce repliklerimi okuyorum. Sabah uyandığımda, okuduğum her şey beynimde hazır oluyor."

Kirsten Dunst ve Garrett Hedlund
Los Angeles'taki evinde, 4 yıldır birlikte olduğu sevgilisi Garrett Hedlund ve kedisiyle yaşayan Kirsten Dunst, "Artık 33 yaşındayım. Etrafta gezip tozmuyorum, anlıyor musunuz? Yani amacım evlenmek" dedi.
"En kötü özelliğiniz nedir?" sorusuna ise şöyle cevap verdi: "Yemek yapmıyorum. Ama erkekler, kendilerine yemek pişiren kadınlardan hoşlanıyor... Yemek yapabilmek güzel olurdu. Garrett bu konuda bana hep takılır."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder