8 Ekim 2016 Cumartesi

Şükran Ovalı 'Fenerbahçe sahnesi'nin perde arkasını anlattı

Fox TV ekranlarında yayınlanan "Familya" dizisindeki bir sahne yüzünde Fenerbahçeli taraftarlarında yoğun eleştiri alan Şükran Ovalı, o sahnenin perde arkasında yaşananları Instagram hesabından yayımladığı mesajla açıkladı.


FOX TV'de yayınlanan 'Familya' dizisinde yayınlanan bir sahne Fenerbahçe taraftarlarının tepkisini çekti. Futbolcu Caner Erkin'in sevgilisi Şükran Ovalı'nın rol aldığı bir sahnede 'r'leri söyleyemeyen bir kişinin konu edildiği sahnede Fenerbahçe’nin ismi geçtiği yerde ‘r’lerin söylenememesi bir anda gündem konusu oldu. Bu sahne hem yapım ekibine hem de sahne rol alan Şükran Ovalı'ya sosyal medya üzerinde tepki yağdı. Tepkiler sonrası dizinin yapım ekibi, sosyal medyadan yaptığı açıklamayla Fenerbahçe camiasından özür diledi.

Özür mesajının ardından Şükran Ovalı'ya yönelik tepkiler artarak devam edince oyuncu, Instagram hesabından uzun bir açıklama metni yayımlayarak o sahnenin perde arkasında neler yaşandığını anlattı.

Caner Erkin de Şükran Ovalı'nın açıklamasını kendi hesabından paylaşarak eski takımının taraftarlarına karşı sevgilisine sahip çıktı.

İşte Şükran Ovalı'nın o açıklaması;

"Son günlerde, rol aldığını "Familya" dizisinde yayınlanan talihsiz bir sahne sebebi ile, şahsıma yapılan saldırılar karşısında yayıncı kuruluşumuz ve yapım şirketimiz tarafından yapılan açıklamadan sonra sessiz kalıp, büyük bir üzüntü ile yapılan saldırıları izledim. Ancak geldiğimiz noktada; bana ve ekibimize yapılan bütün bu suçlamalar karşısında ben sessiz kalamıyorum.

Senaryoda yer almayan, doğaçlama yapılması istenilen bir sahnede aldığım cevap üzerine, kaydı kestiğimiz noktada sahnenin kullanılmamasını; yanlış anlaşılabileceği, bu konuda hassasiyet göstermemiz gerektiği yönündeki fikrimi yönetmenimiz ve ekibi ile defalarca paylaştım. Bunun üzerine yönetmenimizden sahnenin hiçbir şekilde kullanılmayacağının teyidini aldım.

Bahsi geçen sahnenin yer aldığı bölümün yayını sırasında, yeni bölüm sahnelerini çekmek üzere setteydim ve gelen tepkiler üzerine bu sahnenin yayınlandığını öğrendim. O andan bu yana üzerime yapıştırılmaya çalışılan hiçbir sıfatı, suçlamayı kabul etmiyorum ve de hak etmiyorum.

Mevzu bahis sahne ve diyalogla ilgili süreci ve yaşadığım üzüntüyü öncelikle tüm Fenerbahçeliler ve kamuoyu ile paylaşmak istedim.

Sevgi ve saygılarımla..."

Şükran Ovalı'nın futbolcu sevgilisi Caner Erkin de bu yazıyı paylaşarak sevgilisine destek çıktı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder