22 Şubat 2015 Pazar

İşte Benim Stilim'de Gülay Hançer elendi

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi’nde; İvana Sert sergilediği “Tango” dansıyla geceye renk kattı. İşte Benim Stilim’de yine bir cumartesi gecesi ve yine bir eleme heyecanı sona erdi. Programda bu kez konsept: Maskeli balo! İşte Benim Stilim'de bu hafta kim elendi? belli oldu. Detaylar haberimizde...

İşte Benim Stilim 21 Şubat eleme gecesinde kim elendi sorusu yanıtı bulundu.  İşte Benim Stilim 'de geçen hafta Almila Kuroğlu elenirken bu hafta da en düşük oyu alan Gülay Hançerelendi. Bu hafta İşte Benim Stilim eleme gecesinde 2 isim taç giydiği için elenmedi.

İşte Benim Stilim’in konuk jüri üyesi şarkıları dillerden düşmeyen müzik dünyasının güçlü ismi “Hadise”idi. Ünlü şarkıcı programda seslendirdiği birbirinden güzel şarkıları ve danslarıyla izleyenlere keyifli dakikalar yaşatarak geceye damgasını vurdu.

9 yarışmacı eleme gecesinde elenmemek için mücadele ederken, giysileriyle sürprizler yaptılar.  Gecenin konsepti ise “Maskeli Balo”. Maskeli Balo kıyafeti ile ekrana gelecek olan yarışmacılar jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarıştılar, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşandı..

Eleme gecesinde yarışmaya ve hayallerine veda eden isim kim olacak. “İşte Benim Stilim Eleme Gecesi” Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le 21 Şubat Cumartesi akşamı saat 22.00'de TV8 ekranlarında yayınlandı.

TV8 canlı yayınıyla 21 Şubat cumartesi akşamı ekrana gelen İşte Benim Stilim yarışmasında konuk jüri üyesi Hadise oldu. Maskeli balo konseptiyle İşte Benim Stilim jürisinin önüne çıkacak olan kızlar eleme gecesinde kıyasıya bir yarıştılar...

İŞTE BENİM STİLİM BU HAFTA KİM ELENDİ? BELLİ OLDU...

Dün akşam ekrana gelen İşte Benim Stilim yarışma programında bu hafta kim elendi belli oldu. Konuk jüri üyesi Hadise ise oy vermedi. TV8 ekranlarının vaz geçilmez yarışma programı İşte Benim Stilim'de bu hafta Gülay Hançer elendi. Viyana doğumlu olan Gülay Hançer 'i jüri oylarıyla yolladı.



İşte Benim Stilim yarışmacıları arasında en düşük puanı alan isim Gülay Hançer oldu. İşte Benim Stilim yarışmacıları ise Özden Cerrahoğlu adını verdiler Jürinin önüne çıkan isimler Gülay Hançer ile Özden Cerrahoğlu oldu. Özden Cerrahoğlu İşte Benim Stilim kızları onun adını verince şoka girdi. İki isim için jüri yeniden oylama yaptı. İşte giden ismi belirleyen oylamanın sonucu;

Nur Yerlitaş Gülay Hançer gitsin dedi.
İvana Sert Gülay Hançer gitsin dedi.
Uğurkan Erez Özden Cerrahoğlu elensin dedi.
Kemal Doğulu Gülay Hançer dedi.
Hadise ise sonuç belli olunca isim vermedi.

İşte Benim Stilim eleme gecesinde bu hafta elenen isim Gülay Hançer oldu. Gülay Hançer 'kızlar birbirinizi kırmayın' diyerek İşte Benim Stilim yarışmasına veda etti.

İŞTE BENİM STİLİM GEÇEN HAFTA KİM ELENDİ?
İşte Benim Stilim yarışmasında geçen hafta Almila Kuroğlu elendi. Almila Kuroğlu sonuçla şoke olurken İşte Benmi Stilim yarışmasını hıçkırıklar arasında terketti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder