14 Kasım 2016 Pazartesi

43. Pantene Altın Kelebek Ödülleri sahiplerini buldu

Hürriyet okurlarının oylarıyla belirlenen Pantene Altın Kelebek Ödülleri, Zorlu Center’da düzenlenen görkemli bir törenle sahiplerine takdim edildi. Televizyon ve müzik dünyasının en iyilerinin ödüllendirildiği bu büyük gece CNN Türk ve Kanal D'den canlı olarak ekrana geldi. Okan Bayülgen ve Pelin Akil Altan'ın sunuculuğunu üstlendiği törende, 30 kategoride ödül verildi.



İşte 43. Pantene Altın Kelebek Ödülleri'nin sahipleri:

En iyi erkek sunucu: Beyazıt Öztürk

Beyazıt Öztürk’e, ödülü Kanal D Genel Müdürü Barış Tünay verdi.

Yılın şarkısı: Bağdat (Ayla Çelik)

Ayla Çelik’e ödülü Beyazıt Öztürk takdim etti.

En iyi komedi dizisi erkek oyuncu: Barış Arduç

Barış Arduç, ödülü Cüneyt Arkın’dan aldı.

Pantene Yıldızı Parlayanlar: Melisa Aslı Pamuk – Simge Sağın – Dilan Çiçek Deniz

Pantene Yıldızı Parlayanlar’a ödüllerini Neslihan Atagül verdi.

En iyi çocuk oyuncu: Beren Gökyıldız

Beren Gökyıldız’a ödülü Ataberk Mutlu verdi.

En iyi kadın oyuncu: Burçin Terzioğlu

Burçin Terzioğlu’na ödülü Türkan Şoray takdim etti.

En iyi dizi çifti: Tatlı İntikam, Furkan Andıç – Leyla Lydia Tuğutlu

Çifte, ödülü Gülben Ergen verdi.

En iyi çıkış yapan solistler: Eypio – Derya Uluğ

Eypio ve Burak King ile Derya Uluğ’a ödüllerini Ebru Gündeş verdi.

Müzikte 20. yıl özel ödülü: Demet Akalın

Akalın, ödülü Ebru Gündeş’ten aldı.

En iyi dizi: Diriliş Ertuğrul

Dizinin yapımcısı Mehmet Bozdağ, ödülü Türker İnanoğlu’ndan aldı.

En iyi komedi dizisi kadın oyuncu: Elçin Sangu

Elçin Sangu, ödülü Cüneyt Arkın’dan aldı.

En iyi müzik grubu: Gripin

Gruba ödülü Samsun Demir verdi.

En iyi klip: Hande Yener – Gülşen Aybaba

Yener ve Aybaba’ya ödülü Abdullah Oğuz verdi.

Yılın Medya Olayı özel ödülü: Hande Fırat

Hande Fırat, ödülü Doğan Holding Kurucu ve Onursal Başkanı Aydın Doğan’dan aldı.

En iyi erkek oyuncu: İlker Kaleli

Kaleli, ödülü Meryem Uzerli’den aldı.

En iyi komedi dizisi: Kiralık Aşk

Dizi oyuncuları ve dizinini yapımcısı Melda Perahya Yalçın’a ödülü Müjdat Gezen takdim etti.

En iyi gündüz kuşağı: Kısmetse Olur

43. Pantene Altın Kelebek Ödülleri sahiplerini buldu Programın sunucusu Seda Akgül’e ödülü Derya
Baykal takdim etti.

Yaşam boyu başarı ödülü: MFÖ

Gruba ödülü Okan Bayülgen takdim etti.

En iyi Türk pop müziği erkek: Murat Boz

Ödülü, Murat Boz yurt dışı konserinde olduğu için onun adına Samsun Demir aldı.

En iyi kadın sunucu: Müge Anlı

Müge Anlı’ya ödülü Erkan Yolaç takdim etti.

En iyi kadın haber sunucusu: Nazlı Çelik

Nazlı Çelik, ödülü CNN Türk Genel Müdürü Erdoğan Aktaş’tan aldı.

En iyi erkek haber sunucusu: Fatih Portakal

Fatih Portakal’a ödülü Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Sedat Ergin verdi.

En iyi magazin programı: Renkli Sayfalar

Programın sunucuları Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel ödülü Demet Akalın takdim etti.

Müzikte 50. yıl özel ödülü: Selami Şahin

Selami Şahin’e ödülü Müjdat Gezen verdi.

En iyi fantezi ve halk müziği erkek solist: Serkan Kaya

Serkan Kaya’ya ödülü Orhan Gencebay verdi.

En iyi fantezi ve halk müziği kadın solist: Sibel Can

Sibel Can’a ödülü Orhan Gencebay takdim etti.

En iyi Türk pop müziği kadın: Sıla

Sıla’ya ödülü Nükhet Duru takdim etti.

En iyi spor programı: Yüzde Yüz Futbol

Yüzde Yüz Futbol’un sunucusu Güntekin Onay ve yorumcusu Rıdvan Dilmen, ödülü Abdullah Avcı’dan aldı.

En iyi proje: Tarkan (Ahde Vefa)

Tarkan’a ödülü Feraye Işıl takdim etti.

En iyi yönetmen: Çağrı Vila Lostuvalı

Yönetmen Lostuvalı’ya ödülü Mahsun Kırmızıgül verdi.






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder