25 Kasım 2016 Cuma

Selçuk Yöntem: Hiç mi merak etmedin?

Kim Milyoner Olmak İster'e katılan yarışmacı joker sayesinde bildiği soru ile sunucu Selçuk Yöntem şaşırttı.

2015 yılında Best Model of Turkey yarışmasına katılan İmran Yeşilyurt, ATV'de yayınlanan 'Kim Milyoner Olmak İster' yarışmasında boy gösterdi.

Yeşilyurt, "Üniversitelerde profesör olmadan önceki son basamakta bulunan unvan hangisidir?" şeklindeki soruda zorlandı.


'Seyirci jokeri' kullanarak 'doçent' cevabını vermesi üzerine sunucu Selçuk Yöntem, "Üniversitede okurken hiç merak etmedin mi?" sözleriyle sitemini dile getirdi.

Yeşilyurt'un "Aslında merak ettim. Bilmiyorum ambiyanstan mı, anlayamadım. Heyecanım var hala" yanıtı sonrası Selçuk Yöntem'in, "Diyorsun" ifadesini kullanması dikkati çekti.


Yarışmanın ardından konuyla ilgili şikayetini cnnturk.com'a dile getiren Best Model Yeşim İmran Yeşilyurt, 'Benimle ilgili çok sayıda olumsuz haber çıkmış. Bu konuda çok üzgünüm. Ben ilk sorudan 4. soruya kadar kimseden yardım almadan soruları cevapladım. 4. soruda bilmediğim için değil tereddüt ettiğim için joker hakkımı kullandım. Bunun bilgisizlikle ilgisi yok. Herkes heyecanlanabilir' dedi.

22 yaşındaki yarışmacı, jokerlerinin de yardımıyla 'Kim Milyoner Olmak İster'den 5 bin TL'lik ödülle ayrıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder