22 Nisan 2015 Çarşamba

Ben Affleck geçmişini saklamak istiyor

Vizyona girmeye hazırlanan 'Batman vs Superman' filminin yıldızı, oyuncu ve yönetmen Ben Affleck'in atalarının köle sahipleri olduğu ortaya çıktı.


Sony'nin geçen yıl hacklenen 30 bin e-postasının arasında bulunduğu tahmin edilen ve Wikileaks tarafından yayınlanan belgelerde, Affleck'in Harvard profesörü Henry Louis Gates'in sunduğu "Finding Your Roots" adlı televizyon programının yapımcılarına yolladığı bir e-posta bulundu.

Ben Affleck yazdığı e-mailde, ailesinin geçmişi hakkında gerçeklerin yayınlanmamasını istiyor.

Profesör Gates programında, aralarında atalarının köle sahibi olduğu yüzlerce izleyicisine, geçmişlerinden utanç duymadan aile tarihlerini paylaştıkları için teşekkür ediyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan Gates, programının editörlük kontrolüne hakim olduğunu ve Ben Affleck hakkında o sıralarda yapımcılarıyla görüş alışverişinde bulunduğunu belirtti.

Affleck'in atalarında sadece köle sahipleri olmadığıni söyleyen Gates, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Ben Affleck'in atalarından biri, Amerikan Bağımsızlık Savaşı'na katılmış, üçüncü büyükbabası gizemli konulara meraklıymış. Daha da ilginci, Affleck'in annesi bizzat 1964 yazındaki siyahların eşitliği için yapılan sivil hareketi yürüşlerindeki protestoya katılmış."

Wikileaks'in yayınladığı e-postalara göre Profesör Gates, Ben Affleck'in isteklerine uyarak atalarıyla ilgili bölümleri tamamen yayından çıkarıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder