23 Nisan 2015 Perşembe

Karayip Korsanları 5'ten ilk resmi görüntü geldi!

Kaptan Jack Sparrow'u görmek isteyenler sıraya girsinler!


Çok net bir itirafta bulunayım, şu kadar süredir geek dünyasının nabzını tutuyorum (hah! Hep bu cümleyi kurmak istemiştim), ama Karayip Korsanları’nı anlamıyorum. Benim ilgim ikinci filmin finali civarında sonlandı, üçüncü filme hürmeten gittim; dördüncünün ne hakkında olduğuna dair en ufak bir fikrim bile yok. Millet de benim gibi düşünüyordur diye sanıyordum. Hasbelkader siteye bir gün “Karayip Korsanları 5” içeren bir haber girdim. İnanır mısınız, o haber bugüne bugün hâlâ Google’dan yönlendirme alıyor. Yani hâlâ insanlar Karayip Korsanları 5’ten haber arıyorlar internette.



Eğer siz de o grubun bir parçasıysanız (ki zaten, değilseniz niye buradasınız) en sonunda daha gelmesine çok uzun bir süre olan yeni Karayip Korsanları filminden bir görsel yayınlandı. Daha fragman ya da hatta “teaser” fragman için bile vakit çok erken, ama iki Karayip Korsanları arasındaki süre çok uzun olduğu için yapımcılar belli ki heyecanı soğutmak istemiyor. Görsel çok basit, sadece Jack Sparrow’u gösteriyor. Ama zaten görmek istediğimiz de tek karakter o, değil mi?

Karayip Korsanları 5, ya da resmi, henüz Türkçeleştirilmemiş adıyla Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales, 2017’nin Temmuz ayında vizyona girecek. Joachim Ronning ve Espen Sandberg’in yönetmenliğini yaptığı filmin başrolünde Johnny Depp haricinde Javier Bardem, Kaya Scodelario, Brenton Thwaites, Golshifteh Farahani, Geoffrey Rush, Kevin McNally ve Stephen Graham de var. Filmin çekimleri şu anda devam etmekte.

Film konusu Jack’in eski baş düşmanı Kaptan Salazar’ın Şeytan Üçgeni’nden kaçıp peşindeki hayalet korsanlarla birlikte denizde yelken açan tüm korsanları öldürme çabasını konu alıyor. Jack elbette bu kaderden kaçmak istiyor ve bunun için de tek ümidi efsanevi Poseidon Zıpkını’nı bulmak. Poseidon Zıpkını, tutana denizler üzerinde mutlak güç sağladığından, Jack bu hazineyi her şeyden çok arzuluyor… muş. Yani konu bana pek enterese edici gelmedi, ama benden geçmiş de olabilir. Siz ne diyorsunuz sevgili geekler? Heyecan var mı?

Radikal/ Yiğitcan Erdoğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder