20 Kasım 2015 Cuma

"O sahneyi çekebilmek için sarhoş oldum"

Oscar ödüllü Hollywood yıldızı Jennifer Lawrence'dan itiraf

Hollywood'un en çok kazanan kadın yıldızı Jennifer Lawrence kariyerinde bugüne kadar hiç seks sahnesi çekmemişti. Ta ki Chris Pratt ile başrolü paylaştığı Passengers isimli bilimkurguya kadar.

Ünlü yıldız bu filmdeki er*tik sahnesiyle ilgili itirafta bulundu.

Hollywood Reporter’a konuşan oyuncu bu gergin deneyimi atlatmak için sert bir şeyler içtiğini ama iyice sarhoş olmasının işleri daha da zora soktuğunu anlattı: “Gerginliği atmak için içki içtim ama eve döndüğümde iyice anksiyete yaşadım. ‘Ne yaptım ben? Bilmiyorum’ diyordum kendime… Chris evliydi ve ben de ilk defa evli bir adamla öpüşüyordum. Kendimi suçlıu hissettim.”

Lawrence bu sahneyi iş icabı yaşadığını bilse de suçluluk hissiyle dolan midesine bunu anlatamadığını söyledi: “Annemi arayıp ‘Anne, bu normal mi, lütfen söyle’ dedim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder