13 Kasım 2015 Cuma

Saruhan Hünel hakkında karar verildi

Muhabirimiz Edda Sönmez, oyuncu sevgilisi Muharrem Saruhan Hünel tarafından ünlü futbolcu Pascal Nouma ile yaptığı röportaj fotoğraflarını sosyal medyada paylaştığı için darp edilmiş ve Sönmez, oyuncu sevgilisi Saruhan Hünel tarafından darp edildiği gerekçesiyle suç duyurusunda bulunmuştu.

SARUHAN HÜNEL KOVULSUN

Ayrıca şu anda Karagül dizisinde oynayan Hünel hakkında daha önce de İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından hakkında ‘ayrı yaşadığı eşini bıçakla yaraladığı, rol aldığı dizinin yönetmenini de yaralamaya teşebbüs ettiği’ iddiasıyla 2 yıla kadar hapis cezası istemiyle iddianame düzenlenmişti.
SARUHAN HÜNEL “SENİ DÖVERKEN BEL FITIĞI OLDUM”
Olayın ardından Saruhan Hünel’in Edda Sönmez’i arayıp “Seni döverken belimi incittim. Fıtık tedavisi oluyorum, ağrılar içindeyim” dediği iddia edilmişti.
Change.org adlı sitede, “Sevgilisine şiddet uygulayan Saruhan Hünel, Karagül’den kovulsun” başlığıyla bir imza kampanyası başlatılmış, konuyla ilgili görüşülen yapımcı Şükrü Avşar, “Konuyla ilgili alınmış bir karar yok. Oyuncu ve kanalla görüşüp karar alınacak” şeklinde konuşmuştu. Sonunda Şükrü Avşar konuyla ilgili kararını açıkladı.

“BEN YARGIÇ DEĞİLİM”

Ancak Şükrü Avşar, böyle bir karar almadığını belirterek Uçankuş TV’nin “İki Kadın Arasında” programına şu açıklamayı yaptı: “Ben kimsenin ekmeğiyle oynamam. Şu aşamada Saruhan Hünel’in kadrodan çıkarılması söz konusu değil. Set dışında özel hayatında yaşanan ve yargıya intikal eden bir olay var. Sette yaptığı, düzeni bozduğu her şey beni ilgilendirir ama bu durum birebir beni ilgilendirmez. Ben yargıç değilim, savcı değilim. Belki iki sevgilinin aralarında bizim bilmediğimiz bir konu, farklı bir düşmanlık var. Kadın makyaj yapmış olabilir. Bu bir ekmek davası, ben kesinleşmemiş, henüz suçu sabitleşmemiş bir olay üzerinden nasıl birinin ekmeğini keserim? Bana ‘Ben böyle bir şey yapmadım’ diyor. Sette en ufak çıkardığı bir sorun da yok. ‘Bana sinirlerime hakim olamadım, ben bu kadını dövdüm’ gibi bir açıklama yapsa o zaman durum farklı olurdu. Ona ‘Ben seni gönderiyorum’ derdim.” Sözcü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder