29 Şubat 2016 Pazartesi

O Hayat Benim dizisinde sürpriz gelişme

Fox Tv'nin ilgiyle takip edilen dizisi O Hayat Benim, yayınlanan son bölüm ile izleyenleri ekrana kilitledi. Dün akşam ekrana gelen O Hayat Benim'in 83. son bölümü yayınlandı.

İzleyiciyle buluşan O Hayat Benim'in son bölümde Ateş, Arzu'nun tehditlerine boyun eğmedi. Bahar ve Arzu arasında büyük kavgalar yaşandı! Cevriye bir seçim yapmak zorunda kaldı. O Hayat Benim'de gerçekler ortaya çıktı. Peki O Hayat Benim 83. son bölümde heyecan yaratan sürpriz gelişmeler nelerdi?

Dün akşam ekrana gelen nefes kesen O Hayat Benim 83. son bölümde sürpriz şok gelişmeler yaşandı.Mehmet Emir gerçekleri öğrendi ve kahroldu! Atahanlar paramparça oldu! O Hayat Benim 83. son bölümü yayınlandı detaylar haberimizde...


O HAYAT BENİM 83. BÖLÜMDE NELER YAŞANDI?
Ateş, Arzu'nun tehditlerine boyun eğmedi. Hasret'i hapisten kurtarmak için Bahar, harekete geçti. Arzu'nun ruh hali onu çok tehlikeli bir silah haline getirdi. Bahar'ın da beklenmedik hamleler yapmaktan başka çaresi kalmadı. Bu bölümde Efsun ve Arda'nın evcilik oyunu, Hülya'yı deli etmeye yetti.
Mahallede düşmanlıklar geri dönülmez hale geldi, Cevriye artık İlyas ve Salih arasında bir seçim yapmak zorunda kaldı. Atahan Konağında ise Kenan, Fulya'nın kaderiyle oynadı. Mehmet Emir'e tüm gerçekleri anlattı ve çocuğun kendisinden olmadığını söyledi. Atahan ailesini paramparça etti.
O Hayat Benim yeni bölümüyle Pazar akşamı 20.15'te FOX'ta!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder