28 Aralık 2014 Pazar

Beni Böyle Sev Twitter'ı salladı

TRT'nin sevilen dizisi Beni Böyle Sev, bu akşam yayınlanan bölümüyle Twitter'da gündem oldu.

Dizinin belirlediği hashtag olan #senolmasan ile yüzlerce tweet atıldı. #Senolmasan Türkiye gündemine dördüncü sıradan girdi.. İşte kullanıcıların attığı tweetlerden bazıları;

10ur ‏@onur_yanak
Nefes almak gibisin...  #SenOlmasan olmaz.
BENİBÖYLESEV AŞIĞI ‏@gkdmrcyd
Anasayfam #SenOlmasan neden? Çünkü #SenOlmasan hayat olmaz. Annatabildim mi?
Semra ÜSTÜBİ ‏@Semraustubi
Aşk acısı çekmiyorsam bile zorla çektiriyorsunuz  #SenOlmasan  #BeniBöyleSev
Esin Yağmurdereli ‏@EYagmurdereli
Beni Böyle Sev seveceksen olduğum gibi ... Zeyno Tolga ya aşık bir görùşte sevenlerin dizisi üzülùyoruz Menteş #SenOlmasan olmuyor yapiyilik
Bsk Yapım ‏@bskyapim
Ah bu hayat çekilmez #senolmasan bbs :)
Basak Binguller ‏@basak_bngllr
#SenOlmasan kocaman bir aile bbs ailesi..
Bsk Yapım ‏@bskyapim
Twit atmaktan tv ye bakamayanların dizisi bbs #senolmasan :)
Beni Böyle Sev ‏@beniboylesevtv
Canım babam benim, kalbimin tek sahibisin sen benim, yaşama nedenim! #SenOlmasan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder