23 Aralık 2014 Salı

Bu Tarz Benim TV8′de ne zaman başlayacak?

Show TV’den Acun Ilıcalı’nın sahibi olduğu TV8′e transfer olan Bu Tarz Benim yeni stüdyosu ve yarışmacılarıyla Ocak 2015′de TV8 ekranlarında yayınlanmaya başlayacak.



Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez’in jüri koltuğunda oturduğu sevilen moda yarışması Bu Tarz Benim kısa sürede ekran fenomeni olarak reytinglerde büyük başarı yakalamıştı.  Show TV’nin eski Genel Müdürü Haluk Şirin ile Show TV’nin eski program müdürü Caner Erdem’in de ortağı olduğu Production House’un hazırladığı yarışmanın tv8′e transfer olacağı iddia ediliyordu.

Son gelişmelere göre, yarışmanın yapımcılarıyla TV8 arasında anlaşma sağlandı. Yarışma 5 Ocak 2015 Pazartesi günü saat 15.45′de 13 yeni yarışmacısıyla TV8 ekranlarında yayınlanmaya başlayacak.

TV8′de Cumartesi akşamları ekrana gelen Yetenek Sizsiniz Türkiye’nin ise yayın günü değişecek ve Bu Tarz Benim Show TV’de olduğu gibi Cumartesi akşamları eleme gecesiyle yayınlanacak. Show TV ise Bu Tarz Benim yerine yeni bir moda yarışmasını ekrana sürecek. Bu Tarz Benim ilk sezonun büyük final gecesi ise 20 Aralık Cumartesi akşamı Show TV’de ekrana gelecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder