29 Mayıs 2016 Pazar

Özlem Gezgin: Diş tellerim şans getirdi

Golf Film imzalı Hanım Köylü dizisinin başrollerinde Yusuf Çim ve Gülsim Ali rol alıyor. Beğeniyle izlenen Hanım Köylü dizisinde evin küçük kızı 'Songün' karekteriyle ekrana gelen Özlem Gezgin ise güzelliğiyle dikkatleri üzerinde topluyor.



Bir Ege komesi olan Hanım Köylü dizisinde, pratik zekalı ve hazır cevap olan 'Songün' rolünde Özlem Gezgin, diş tellerinin de hikayeye komedi unsuru olarak katıldığını ifade etti. Genç oyuncu, 'Rol için görüşmeye gittiğimde diş telleri yüzünden beni seçmeyeceklerini düşündüm. İlk etapta audation istediler. Telefondan bir video çekip onu yapıma gönderdik. Sonra görüşmeye çağırıldım.Gittiğimde senaristimiz Baykut Badem, Filiz Ekinci ve yönetmenimiz Mustafa Şevki Doğan ile görüşme yaptım. Sonra bir video daha istediler. O günün akşamında bir video daha çekip gönderdik. İki gün sonra seçildiğimin haberi geldi. Her şey çok hızlı gelişti. Görüşmeye gittiğimde diş tellerim nedeniyle beni tercih etmeyeceklerini düşündüm fakat bunu da değerlendirip dizi içinde komedi şeklinde sunduk. Diş tellerimin bana şans getirdiğine inanıyorum. Telleri taktıktan sonra bütün işlerim çok hızlı ilerlemeye başladı" şeklinde konuştu. Köyde girdiği her yerde kendisine tellerle ilgili sorular sorulduğunu söyleyen Gezgin, dizi için taktırdığını düşünen çok insan olduğunu belirtti.

'Kadınlar el üstünde tutulmalı'

Kadın - erkek ilişkilerinde eşitlikten yana olduğunu belirten güzel oyuncu, "Dizide köyde tamamen kadınların sözünün geçmesi tabii hikayenin komedi unsurlarından bir tanesi. Ben eşitlikten yanayım. Ama kadınların el üstünde tutulması gerektiği de hiçbir zaman unutulmamalı. Bunun için de kurallar koyulmamalı. İlişkide herkes üzerine düşeni yapmalı" dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder