17 Mayıs 2016 Salı

Survivor'da üçüncü elenme adayı belli oldu

Dokunulmazlık oyununu kaybeden Gönüllülerde, yarışmacılar arasında yapılan oylamanın ardından üçüncü eleme adayı Damla oldu.


Survivor 2016'nın dün akşam yayınlanan bölümünde 3.eleme adayı da belli oldu.Haftanın 2. dokunulmazlık oyununu kaybeden Gönüllüler takımı, SMS oylamasına bir kişiyi çıkardı. Gizem Kerimoğlu ve Serkay'ın ardından 3. aday Damla oldu.Konseyde yapılan oylamanın ardından üçüncü eleme adayı olan Damla, arkadaşlarının kendisini zorunluluktan yazdığını ve bu durumu iyi niyetle karşıladığını söyledi.

Elemeye çıkan diğer isimler ise şu sözleri söylemişti:

Gizem Kerimoğlu:'Hayırlısını diliyorum'

'Tabii ki gitmek istemiyorum, kesinlikle mücadelemi hiçbir zaman bırakmayacağım. Tabii ki bilmiyorum potada yanıma kim söylenecek, daha sonraki dokunulmazlık kazanılacak mı kaybedilecek mi bilmiyorum. Kendim için hayırlısını diliyorum. Ama içimde gitmeye dair herhangi bir his de yok'

Serkay:'Hepimiz için hayırlısı olsun'

'Klasik haftalar, önemli bir dokunulmazlık kaybettik. Başından beri söyledik zaten kuralına göre söylemek zorundayız. İki kere potaya girdim, stresliydi, ama alnımın akıyla çıktım. Burada doğru şeyler yaptığımı düşünüyorum. İnşallah telafisini yaparız ve ünlüler takımından da iki kişiyi potaya alırız, ben de burada kalmak hatta finale gitmek istiyorum. Hepimiz için hayırlısı olsun'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder