18 Mayıs 2016 Çarşamba

Survivor'da kim elendi?

Survivor'da bu hafta dokunulmazlık oyunlarını kaybeden Gönüllüler takımından yarışmaya veda eden isim belli oldu. Üç aday çıkan konseyde elenen isim Gizem Kerimoğlu oldu.


Survivor'da elemeye bu hafta Gizem Kerimoğlu, Serkay Tütüncü ve Damla Can kalmıştı. SMS sonuçlarına göre en az oyu alan Gizem Kerimoğlu Survivor'dan elenen isim oldu.

Gizem Kerimoğlu elendikten sonra şu sözleri söyledi;

'Survivor'da hikayesi olan insanlardan biri olduğumu düşünüyorum. Bu hikayeyi kurgulayıp gelmedim ama kahramanı oldum. Yunus'un da dediği gibi bugün çantamı hazırlayıp geldim. Burada büyüdüm güçlendim. Geride bıraktığım hayatıma aynı hedeflerimle, mücadelemle devam edeceğim. Çok üzgünüm, ama benim için olması gereken buymuş" dedi. Ayrıca Acun Ilıcalı da Gizem Kerimoğlu'nu üslubu ve efendiliği için kutladı.

HAKAN HATİPOĞLU'NUN ELEME TAHMİNİ TUTTU

Hakan Hatipoğlu, bu hafta her iki dokunulmazlık oyununu da kaybettikten sonra gönüllüler takımının eleme adaylarından olan Serkay, Gizem Kerimoğlu ve Damla'nın aralarından Survivor'a Gizem Kerimoğlu'nun veda edeceğini iddia etmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder