19 Mart 2016 Cumartesi

Hande Erçel ve Tolga Sarıtaş'tan duygusal veda mesajı

Kanal D ekranlarına Cumartesi akşamı yayınlanacak 39. bölümüyle veda edecek "Güneşin Kızları" dizisinin genç oyuncuları Hande Erçel ve Tolga Sarıtaş, sosyal medya hesaplarında duygusal veda mesajları paylaştı.


Kanal D'de yaz dizisi olarak başladıktan sonra yakaladığı reyting başarısıyla yeni sezonda da devam eden ve oldukça geniş bir hayran kitlesi bulunan Güneşin Kızları dizisi için, Kanal D yönetimi sürpriz bir şekilde final kararı almıştı.

Dizinin hayranlarının final kararından vazgeçirmek için sosyal medya üzerinden yürüttüğü kampanyalar ise sonuç vermedi.

Cumartesi günü final bölümüyle ekranlara veda edecek Güneşin Kızları ile şöhreti yakalayan ve büyük bir hayran kitlesi oluşturan dizinin Selin'i Hande Erçel ile Ali'si Tolga Sarıtaş Instagram hesaplarından bugüne kadar kendilerini destekleyen takipçilerine veda mesaj yayımladı.

İşte Hande Erçel'in mesajı;

Selin Yılmaz,
17 oldum seninle 13 oldum bazen de 30 oldum ama en önemlisi 18 oldum seninle,yine yeniden.
Paylaştık seninle.
Kahkahalar attık,ağlaştık.Düştük yenildik,yendik.
Ve bugün ayrılıyoruz.Ben senin 1 yıl sonranı da 10 yıl sonranı da biliyorum.Hissediyorum..
Hoşçakal koca gözlü kız,aşık kal..

Tolga Sarıtaş'ın veda mesajı;

Bugün bir kez daha sevdiğim mesleği yapabiliyor olmamın ayrıcalığını , farkında bile olmadan bana kattığı değerleri , yaşamımdaki etkisini , gerçek olan her duygunun ne kadar kıymetli olduğunu çok derinlerde hissettim..
Güneş'in Kızları projesinde emeği geçen herkese çok teşekkür ederim..
39 haftalık bu özel yolculukta sevgisiyle , desteğiyle , enerjisiyle bizleri yalnız bırakmayan , hikayemizin gizli kahramanlarına ayrıca teşekkürler...
Ve son olarak.."İyi ki" lerimden biri oldun Ali Mertoğlu.. Sevgiler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder