12 Eylül 2016 Pazartesi

Amine Gülşe'den duygusal veda

Bu sezon üç bölüm yayınlanarak erken final yapacak Asla Vazgeçmem dizisinin başrol oyuncusu Amine Gülşe, sosyal medya hesabından yayımladığı uzun bir mesajla set ekibine, oyuncu arkadaşları ve dizinin sevenlerine veda etti.


Show TV'nin iki sezon ilgiyle izlenen dizisi Asla Vazgeçmem'in bu sezon öncesi 3 bölüm yayınlanarak erken final yapacağı açıklandı. 59. bölümüyle final yapacak dizinin final bölümünün çekimleri tamamlandı.

Final bölümünün de çekilmesinin ardından dizinin kadın başrolü Nur'a hayat veren oyuncu Amine Gülşe, partneri Tolgahan Sayışman ile fotoğrafını paylaştı. Bu paylaşımın altına uzun bir mesaj paylaşan Gülşe, dizinin sevenlerine, set ekibine ve iki yıl birlikte oynadıkları arkadaşlarına teşekkür etti.

İşte Amine Gülşe'nin o veda mesajı;

"Bitti dediler, bitti mi gerçekten ? vazgeçtik mi ? Aslaa ! Ben Asla Vazgeçmem ! Benim ilk göz ağırım ilk karekterim Nur ❤️ seninle tam 2 sene boyunca ağladik güldük düştük kalktik ve tam tamına 59 bölum çektik. Seninle oyunculuğa adim attim seninle birlikte setle ilgili herseyi ögrendim artık seninle yolları ayrmış olsakta seni unutmayacağım Nur👩 Bu teklifi bana @goldfilmyapim getirdi ve @faruk_turgut bana güvendi hiç bir oyunculuk tecrübem olamamasına rağmen benim elimden tutu ve arkamda durdu sonsuz saygı ve teşekkürlerimi sunarım ! Bu işte büyüdüm ben,bütün oyuncu arkadaşlarima @safakpekdemir @tugaymercan @tugce_kumral @yagizkandikmen @umityesin @aysegulgunaayy @yoncasahinbas @hakandinckol @tanerrumeli @kokenliege @gozdemutluer ve Yönetmenimiz @edateksoz ve kamera arkası tüm ekipe minnet tarim benden yardimlarini desteklerini hiç esirgemediler ! ama biri var ki ilk günden son güne kadar her daim destek verip yapabileceğimi söyleyen ve en korktuğum anda "yok ben beceremiyorum" dediğim anda bile bana pes etme yaparsin diyen biricik canim @tsayisman çok ama çok teşekkürler ❤️ @yasinsoy1 bu iş başlarken bana dedi ki ; "Ya büyük denizde boğulacaksın yada yüzmeye başlayacaksın " çok şükür Allah'a yüzmeye başladım 😊 beni bütün bu yolculuğum boyunca desteklerini sevgilerini esirgemeyen bütün destekçilerime çok teşekkür ediyorum hepinizi çok seviyorum ❤️ Evet, bitti ! Bu hikaye burda bitti ama burdaki dostluklardan Asla Vazgeçmem ❤️😍 #aslavazgecmem"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder