24 Eylül 2016 Cumartesi

O Hayat Benim 102. bölümde neler olacak?

Keremcem ve Ezgi Asaroğlu'nun başrollerini paylaştığı Fox TV'nin sevilen dizisi "O Hayat Benim" yeni bölümüyle pazar günü ekranlara gelecek.


"O Hayat Benim" 102. bölümün özeti:

Bahar tüm gerçeklerden bir adım uzaktadır. Efsun ise Nuran’ı kaybetmemek için her şeyi göze almıştır. Ancak Zühal’in açık tehdidi karşısında Sultan’ın taviz vermemesi, Efsun’un tüm planlarını altüst eder. Kader, Bahar’la kızını kavuşturmaya kararlıdır sanki. Efsun için İstanbul’a dönmekten başka çare kalmaz. Fakat İstanbul’a gitmek, Nuran’ı öz babası Ateş’in de yakınına götürmek demektir. Efsun’un paniği o kadar büyümüştür ki kaçınılmaz hata Nuran’ın doğum günü kutlaması sırasında gelir. Bu sırada Ateş’in intikam oyunundaki her hamle, Kenan’ı gizlendiği delikten çıkmaya mecbur bırakmaktadır. Ateş’in sesi tek tek hepsinin kulaklarında yankılanmaktadır adeta. “Herkes cezasını çekecek... Herkes!”

O Hayat Benim yeni bölümüyle 25 Eylül Pazar 20:00'de Fox TV'de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder