24 Haziran 2016 Cuma

Esra Erol'da gelin adayı Senagalli damat adayını görünce şok oldu

Esra Erol'un sunumuyla ATV ekranlarında yayınlanan izdivaç programında gelin adayı İlhame'ye Senegal'li Mustafa talip oldu. Paravan açılınca ise siyahi talibini karşısında gören İlhame, damat adayını reddetti.


Senagal'den 5 yıl önce Türkiye'ye gelip şu anda Ordu'da yaşayan ve Mustafa adını alan damat adayı Esra Erol'un sunduğu izdivaç programına başvuru yaparak gelin adaylarından İlhame'ye talip oldu. Stüdyoya davet edilen Mustafa, paravan açılınca ise gelin adayından gelen tepkiyle şok oldu.

Gelin adayı İlhame'nin Mustafa hakkında düşüncelerini söylerken 'Sizden korktum' demesine damat adayı ise 'Ben de insan değil miyim?' diyerek sitem etti.'Çok iyi ev temizliği yapıyorum' diyen Mustafa'ya İlhame'nin cevabı ise 'Yakından tabımak istemiyorum. Geldiği için teşekkür ediyorum. Size mutluluklar' oldu.

Bu sırada araya giren Esra Erol duruma sinirlenerek gelin adayına 'Sen seni sevmeyen insandan kork İlhame. Kadınlar hep yanlış kişilerden korkuyorlar. Sevdikleri ve sevilmedikleri kişiler taradından' dedi. Stüdyodan gelen tepkiler üzerine tekrar söz alan gelin adayı İlhame 'Evlenecek olan benim. Benim kimsem yok. Annem ve babam yok. Ben talibimi aramaya geldim. Türk vatandaşıyla evlenmek istiyorum' diyerek Senagalli Mustafa'yı reddetti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder